Program lojalnościowy

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

1 DEFINICJE

  1. Regulamin – niniejszy regulamin Programu lojalnościowego organizowanego przez Organizatora Line Consulting Kraszewski i Wspólnicy Spółka Jawna
  2. Program – program lojalnościowy prowadzony przez Organizatora, na podstawie którego Uczestnik może uzyskać określone rabaty w zamian za uzyskane Punkty.
  3. Punkty – jednostki przypisywane do konta Uczestnika w Serwisie, uzyskiwane w zamian za zakup produktów oferowanych bezpośrednio przez Organizatora.
  4. Uczestnik – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dobrowolnie korzystająca z usług Serwisu. Uczestnikiem może być również osoba o ograniczonej zdolności do czynności prawnych za uprzednia zgodą opiekuna prawnego.p.pl
  5. Sklep/serwis – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.militarymarket.pl

2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Program Lojalnościowy jest organizowany i zarządzany przez Line Consulting Kraszewski i Wspólnicy Spółka Jawna
  2. Program Lojalnościowy opiera się na zasadach zdobywania Punktów, gdzie w związku z realizacją zamówienia przez Użytkownika bądź innych działań. Punkty mogą być również przyznawane Uczestnikowi w związku z akcjami promocyjnymi.
  3. Uczestnikiem Programu może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat, posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, uzyskała zgodę opiekuna prawnego i jest zarejestrowanym użytkownikiem serwisu www.militarymarket.pl
  4. Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu korzystania z serwisu www.militarymarket.pl oraz regulaminu dotyczącego Programu.

3 PRAWA I OBOWIĄZKI ORGANIZATORA

  1. Organizator troszczy się o należyte działanie Serwisu oraz Programu o każdej porze.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zablokowania uczestnictwa w Programie przez Partnera w przypadku:
  • złamania zasad umowy oraz regulaminu;
  • podejmowania działań na szkodę Uczestnika, innego Partnera, Serwisu;
  • podawania nieprawdziwych danych;
  • podawania przez Partnera na stronie www informacji niezgodnych z prawdą lub sprzecznych z prawem;

     3. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji wymieniony rabatów za punkty i ewentualnego odrzucenia zamówienia w przypadku powstania błędów technicznych w Serwisie.

4 PROGRAM I PUNKTY

  1. Program opiera się na zasadach sprzedaży premiowej, w ramach której za nabycie produktów lub usług Organizatora, do Profilu Uczestnika przypisane zostaną Punkty, które Uczestnik będzie mógł wymienić na stałe rabaty do wykorzystania w sklepie. Rabat przyznawany za punkty ( każdy wydany 1 zł w sklepie to 1 pkt) .
    5% rabatu za 200 pkt 
    10% rabatu za 1000 pkt
    15% rabatu za 5000 pkt lub więcej
    Rabat naliczany jest automatycznie przy każdych zakupach .Punkty nie są odejmowane z konta klienta . Rabat w wysokości 15% to najwyższy stały rabat dostępny w programie lojalnościowym , po uzyskaniu limitu 5000 pkt lub więcej nie ma możliwości wymiany punktów. 
  2. Przyznawanie Punktów Uczestnikowi odbywa się na podstawie zrealizowanych i w pełni opłaconych zamówień u Organizatora bądź wykonaniem innych czynności, za które można otrzymać Punkty. Informacja o ilości Punktów przyznawanych i czasie ich ważności w związku z realizacją zamówienia bądź innymi czynnościami będzie dostępna na stronie internetowej Programu.
  3. Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze.
  4. Program może być ograniczony czasowo.
  5. Punkty mogą być przyznawane w ramach akcji promocyjnych prowadzonych przez Organizatora o czym Uczestnik zostanie poinformowany.
  6. Punkty za transakcje są przyznawane Uczestnikowi tylko za zrealizowane i opłacone zamówienia.
  7. Punkty zostają przyznane po wysłaniu zamówienia.
  8. Każda prawidłowo rozpoznana transakcja, za którą Uczestnik może otrzymać Punkty jest widoczna w historii transakcji.
  9. Jeśli transakcja zostanie anulowana, a punkty zostały już przyznane, wówczas mogą zostać one cofnięte. To samo dotyczy przypadków nadużyć lub błędnego zaksięgowania transakcji.
  10. Liczba zgromadzonych Punktów widoczna jest w Sklepie po zalogowaniu się Uczestnika w swoim Profilu.
  11. Zasady przyznawania Punktów, w tym w szczególności liczbę Punktów za realizację zamówienia, określa Organizator. Zasady te dostępne są w Serwisie
  12. Rabaty i promocje nie łączą się ze sobą , rabat nie zostanie doliczony przy zakupie produktów znajdujących się w promocji.

 5 WYGAŚNIĘCIE PUNKTÓW

  1. PUNKTY WAŻNE SĄ BEZTERMINOWO.

6 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE ZWIĄZANE Z NALICZANIEM PUNKTÓW

  1. Zastrzeżenia dotyczące prawidłowości naliczenia Punktów lub kompletności zawiadomienia o stanie Konta mogą zostać przekazane w formie pisemnej na główny adres korespondencyjny bądź na adres e-mail kontakt@militarymarket.pl
  2. Organizator rozpatrzy zgłoszenia reklamacyjne w terminie 5 dni od chwili zgłoszenia reklamacji, wskazując czy uznaje reklamacje oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub informując o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.
  3. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Uczestnika/Partnera  adres e-mail.
  4. W przypadku uznania reklamacji, Portal niezwłocznie podejmuje działania w celu realizacji jej treści 

7 ZAKOŃCZENIE PROGRAMU

  1. Organizator może zawiesić lub zakończyć Program Lojalnościowy. O takiej decyzji Uczestnik zostanie niezwłocznie poinformowany, przynajmniej na 30 dni przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu. Informacja ta może zostać przekazana także na stronie internetowej Programu.

8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin jest dostępny pod adresem 
  2. Organizator dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych przyczyn (np. nowelizacji prawa) po uprzednim poinformowaniu Uczestników/Partnerów poprzez publikację treści na adres email wskazany przez Uczestników/Partnerów. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
  3. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Uczestników/Partnerów korzystających z Serwisu przed dniem wejścia w życie zmian.
  4. Do wszelkich praw i obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu stosuje się prawo polskie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl